Ingredienser
- 3 dl. sociale medier
- 500 gr. branding
- 3 spsk. reklame
- 2 tsk. CSR
- 1 bdt. forbrugere
- ½ knsp. krisekommunikation
- 5 ml. marketing
- 4 stk. oplevelsesøkonomi
Fremgangsmåde
Varm 3 dl. sociale medier op i en tykbundet gryde, og tilsæt herefter 500 gr. branding og 3 spsk. reklame. Rør godt rundt. Bland resten af ingredienserne i gryden og kog op. Når temperaturen når 162 grader, tages gryden af blusset. Massen formes, og bolcherne klippes i den ønskede størrelse.
Den opmærksomme læser har sikkert bemærket, at vi lader os inspirere af bolcheuniverset og tænker: “What’s in it for me?”
Kommunikationsbolcheriet er en blog, hvor vi ønsker at inspirere og skabe diskussion om kommunikationsrelaterede emner. Vi håber, at bloggen kan være med til at udvide andres såvel som vores egen horisont. Vi tager udgangspunkt i alt, hvad der rører sig i dagligdagen – både når vi bevæger os på gaden, sidder foran tv’et og computeren eller læser i magasiner og aviser. Både stort og småt bliver derfor vendt på bloggen.
Velkommen til – gi’ gerne en kommentar!