Vi er fire piger fra smilets by, som gennem erfaring og fælles uddannelse efterhånden har smagt en del på kommunikationens verden. Her har vi erfaret, at der findes ligeså mange facetter af kommunikation, som der findes bolcher i verden. Interessen for kommunikationens mange smagsvarianter er udsprunget af vores længerevarende studie på Handelshøjskolen i Århus. På studiet har vi beskæftiget os med personlig, intern og ekstern kommunikation på et praktisk såvel som et strategisk niveau – altid med virksomheden og forbrugeren for øje.
I vores kommunikationsbolchekrukke findes der derfor mange smagsvarianter – alt fra branding, oplevelsesøkonomi og reklame over krisekommunikation, HR og CSR til et af de nyere bolcher i krukken: sociale medier.
I dag kan vi kalde os selv cand.ling.merc.’er i virksomhedskommunikation, og vi er derfor klar til at koge og forme nye smagsoplevelser og farverige bolcher i kommunikationsbranchen. Til at skabe den rigtige bolchemasse gør vi brug af adskillige redskaber som journalistik, medieteknik, segmentering, interview, spørgeskemaundersøgelser, forbrugerresearch og forbrugerstudier med mere.
Vi håber, at du har fået appetit på mere og opfordrer dig til at læse “Bloggens ingredienser”.
Tania, Kristine, Lisa og Stine